• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Fairlo, max 100000kr

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Jag har möjlighet Levla 30-50 men vill ej ta ut något mer kommer jag få bättre ränta på det jag redan har 29k utnyttjat? Eller måste jag ta ut mer för att få dom 14%? Skulle vilja öka ta ut betala kredit men då min familj hjälpt mig med allt får jag ej ta nya lån för att betala andra. Men undrar om man höjer om räntan blir bättre?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Jag har möjlighet Levla 30-50 men vill ej ta ut något mer kommer jag få bättre ränta på det jag redan har 29k utnyttjat? Eller måste jag ta ut mer för att få dom 14%? Skulle vilja öka ta ut betala kredit men då min familj hjälpt mig med allt får jag ej ta nya lån för att betala andra. Men undrar om man höjer om räntan blir bättre?
Någon som vet?
 

VTH

Kunnig medlem
Poäng: 196
Blev medlem
1 November 2021
Meddelanden
168
Mottagna reaktioner
61
Poäng
196
Där sket det sig för mig. Önskade öka från 50-> 100 och betala bort små skitlån men föll på förfrågningar. Kundtjänst sa dock att jag skulle prova söka igen då min betalning kanske inte hade registrerats. Vettetusan dock.
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 802
Mottagna reaktioner
799
Poäng
707
Där sket det sig för mig. Önskade öka från 50-> 100 och betala bort små skitlån men föll på förfrågningar. Kundtjänst sa dock att jag skulle prova söka igen då min betalning kanske inte hade registrerats. Vettetusan dock.
Hur många ff har du de senaste 3 månader?
 

Mike69

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2020
Meddelanden
692
Mottagna reaktioner
326
Poäng
487
Jag försökte levla nyss från 20k men gick inte. Stod att jag max får ha 4 FF senaste 3 månaderna utöver Fairlo. Provar igen om en månad och borde vara lugnt då.
 

VTH

Kunnig medlem
Poäng: 196
Blev medlem
1 November 2021
Meddelanden
168
Mottagna reaktioner
61
Poäng
196
Om jag inte har fel så får man inte ha mer än 1 ff om man ska ansöka från 50 till 100.
Jo, så är det. Folk har lyckats ändå så drog iväg en chansning. Torskar inte jättemycket på det i och med att jag bara kommer söka via Fairlo med bisnode, hade dock svinskönt.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp